فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

آموزش ساخت فیسبوک + فیلم آموزشی رایگان

باز هم آکادمی روح الله با یک آموزش کاربردی در خدمت شما است. توی این آموزش رایگان برای شما عزیزان آموزش ساخت فیسبوک را بصورت کامل آموزش میدهیم پس با من همراه باشید.

پیش نیاز این آموزش

قبل از هر کاری آموزش های زیر را مشاهده فرمایید👇

ساخت ایمیل یاهو همراه با فیلم آموزشی

ساخت جیمیل همراه با فیلم آموزشی

 

ساخت فیسبوک

ساخت فیسبوک

فیسبوک چیست؟

فیسبوک شبکه ای اجتماعی است که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد. کاربران فیسبوک بسیار زیاد است. فیسبوک در سال 2004 راه اندازی شده است و تا این زمان بیش از یک و نیم میلیارد عضو دارد. کاربران برای استفاده از این شبکه اجتماعی باید در آن ثبت نام نمایند. پس از ساخت فیسبوک می توان در آن تصاویر و متن های خود را به اشتراک گذاشت و همچنین لیست دوستان خود را به آن اضافه نمود.

ساخت اکانت فیسبوک

ساخت اکانت فیسبوک

قابلیت های ساخت فیسبوک

از قابلیت های ساخت فیسبوک می توان به امکان دریافت و ارسال پیام، به اشتراک گذاری نمایه، پسندیدن مطالبی که دیگران به اشتراک می گذارند، یافتن دوستان در فیسبوک، عضویت در گروه همکاران یا همکلاسی ها و بیان دیدگاه ها اشاره نمود.

نحوه ساختن پیج در فیسبوک در آکادمی روح الله

نحوه ساختن پیج در فیسبوک در آکادمی روح الله

فیسبوک برای کاربران این امکان را فراهم می کند که فردی را به عنوان وارث حساب کاربری خود انتخاب نمایند. تا قبل از آن فیسبوک اکانت افراد فوت شده را می بست اما اکنون به وارثان دسترسی محدودی داده می شود.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب فتوشاپ 2021 + فیلم آموزشی رایگان

فیسبوک در ایران فیلتر است و باید برای ورود به آن از فیلتر شکن استفاده نمایید. به دلیل فیلتر بودن  فیسبوک تعداد کاربران آن به طور دقیق در ایران مشخص نمی باشد.

برای ساخت اکانت فیسبوک باید به آدرس  www.facebook.com مراجعه نمایید. بعد از ساخت اکانت  فیسبوک باید یک پیج در فیسبوک بسازید. در صفحه ای که به شما نشان داده می شود زمینه کاری خود را مشخص نمایید و سپس با توجه به آن یک پیج بسازید.

ورود به فیس بوک

ورود به فیس بوک

اگر ساخت فیسبوک را برای شرکت خود انجام می دهید بهتر است در عکس پروفایل با چند کلمه بیزینس خود را معرفی نمایید. در بخشی که مکان خود را برای فیسبوک مشخص می نمایید باعث می شود که پیج شما بیشتر به کاربران آن کشور نشان داده شود که این کار برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

با اینکه در قسمت لوکیشن نمی تونیم کشور ایران را انتخاب نماییم اما در بخش زبان Persian وجود دارد و حتما آن را انتخاب نمایید. با این ابزار می توانید فالوئرهای خود را افزایش دهید.

مشکل ثبت نام فیسبوک

مشکل ثبت نام فیسبوک

امکانات فیسبوک

یکی از امکانات فیس بوک بازی های آنلاین و برنامه های جذاب می باشد که بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. از امکانات دیگر ساخت فیسبوک می توان به قابلیت چت اشاره نمود. قابلیت زمانبندی پیام ها نیز در فیسبوک وجود دارد. شما می توانید استاتوس خود را در فیسبوک پنهان نمایید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب فتوشاپ 2022 + فیلم آموزشی

می توانید با استفاده از این برنامه یک آلبوم عکس از دوستانتان تهیه کنید. همچنین امکان حذف تبلیغاتی که نمی خواهید آن ها را ببینید در این برنامه وجود دارد. یکی از قابلیت هایی که شاید جالب به نظر برسد این است که شما می توانی خود را از دید دوستانتان مخفی کنید.

ساخت اکانت فیس بوک بدون شماره تلفن

ساخت اکانت فیس بوک بدون شماره تلفن

آپدیت نمودن فیسبوک

برای آپدیت کردن فیسبوک خود می توانید آپدیت های جدید را روی ایمیل خود دریافت نمایید. ساخت اکانت ایمیل نیز توسط آکادمی روح الله به شما آموزش داده شده است که می توانید از آن استفاده نمایید. قابلیت پاک کردن یا غیر فعال کردن اکانت فیسبوک نیز وجود دارد که می توانید در صورت نیاز آن را انجام دهید.

در ابتدای ساخت  فیسبوک افرادی را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید آن ها را به لیست دوستان خود اضافه نمایید. البته اجباری برای این کار وجود ندارد و شما می توانید بدون انتخاب به مرحله بعدی بروید. آموزش کامل ساخت فیسبوک را در ویدئویی برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم بتوانید از آن به نحو احسن استفاده نمایید.

آموزش ساخت facebook

آموزش ساخت facebook

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای : 4
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.