فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

آموزش نصب افتر افکت 2021

دوباره آکادمی روح الله با یک آموزش کاربردی دیگه در خدمت شما عزیزان است در این آموزش رایگان آموزش نصب افتر افکت 2021 بصورت کامل.
از صفر تا صد آموزش خواهم داد توی آموزش قبلی آموزش نصب آموزش نصب افتر افکت 2020 را آموزش دادم می توانید مشاهده فرمایید.

Adobe After Effects افتر افکت نرم افزاری حرفه ای به کاربران امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف می دهد. برای استفاده از این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و می توان در امور مختلف از آن بهره مند شد. فیلم ، کارتون ، ویدیوهای موبایل و اینترنت از جمله مواردی است که می توان از این نرم افزار در آنها استفاده کرد. می توانید بر روی فیلم ها و فایل های ویدیویی خود با فرمت های مختلف ، افکت های جذاب ایجاد کنید و برای زیبایی آنها بیافزایید و در نهایت ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند.

 

نصب فعال سازی افتر افکت 2020

توجه

برای دانلود آخرین نسخه افتر افکت 2021 از لینک زیر اقدام نمایید👇

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب فتوشاپ 2021 + فیلم آموزشی رایگان

دانلود افتر افکت 2021

نصب فعال سازی افتر افکت 2020

پیش نیاز های این آموزش 👇

غير فعال كردن آنتی ویروس ویندوز 10

آموزش نصب و کرک winrar

نصب افتر افکت چه مزایایی دارد؟

افترافکت نرم افزاری حرفه ای برای ایجاد افکت های تصویری و موشن گرافیک می باشد. برای ساخت فیلم و ویدئوهای حرفه ای از این نرم افزار استفاده می شود. افترافکت یک نرم افزار لایه ای می باشد که می توانید با نصب افتر افکت از اشکال و متن ها و افکت ها در ویدئوی خود استفاده نمایید.

آموزش نصب افتر افکت

آموزش نصب افتر افکت

اکثر فیلم سازان از این نرم افزار برای کار خود استفاده می نمایند و در حقیقت چیزی نیست که با استفاده از افترافکت نتوانید ایجاد کنید. می توانید ویدیوها و تصاویر را ترکیب نمایید از ایجاد بارش برف گرفته تا تغییر رنگ ها و شکل ها در این نرم افزار انجام می شود.

افترافکت نسبت به دیگر برنامه های گرافیکی به قدرت پردازش بیشتری احتیاج دارد. اگر سیستم شما بتواند افترافکت را به خوبی اجرا کند برای اجرای برنامه های دیگر مشکلی ندارد. CPU های مدرن می توانند افترافکت را اجرا نمایند اما اگر 32 بیتی باشند باید آن ها را به 64 ارتقا داد.

آموزش نصب Adobe After Effects

آموزش نصب Adobe After Effects

برای استفاده بهتر از نرم افزار افترافکت باید سیستم خود را بروز نمایید تا عملکرد بهتری در این برنامه داشته باشید. برای استفاده ازاین برنامه محدودیتی وجود ندارد. نصب افتر افکت این امکان را به شما می دهد که روی فایل های ویدئویی و فیلم های خود افکت های جذاب ایجاد کنید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
نصب تلگرام روی گوشی و کامپیوتر + فیلم آموزشی

قابلیت های افترافکت

آموزش نصب افتر افکت 2021

امکان ایجاد جلوه های بصری متحرک را به ما می دهد. ایجاد شکل های دوبعدی و سه بعدی متحرک در این نرم افزار وجود دارد. افتر افکت با کدهای تحت وب و فایل های SWF هماهنگ می باشد. نویز در تصویر با این برنامه کنترل می شود. برای متن ها هم می توان افکت قرار داد. کیفیت بالای ذخیره سازی یک دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. از تمام عملکردهای این برنامه پیش نمایش وجود دارد.

Adobe After Effects

Adobe After Effects

در هر زمینه های که احتیاج به افکت داشته باشید این نرم افزار افکت هایی را در اختیار ما قرار می دهد. در ساخت بازی های رایانه ای و انیمیشن های سه بعدی از این برنامه می توان استفاده نمود. آخرین نسخه افترافکت تغییرات بسیاری داشته است. در این نسخه ویرایش فیلم ها و تدوین آن ها با استفاده از ابزارهای جدیدی صورت می گیرد.

آکادمی روح الله به شما آموزش می دهد تا این نرم افزار را روی سیستم خود نصب نموده و از آن به راحتی استفاده نمایید. استفاده از افترافکت پیچیده نیست زیرا این برنامه ابزارهای ساده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مونتاژ و تدوین فیلم ها نیز ابزارهای ساده ای در اختیار شما قرار می گیرد که به راحتی می توانید از آن ها استفاده نمایید. در نسخه های اخیر سرعت نصب افتر افکت افزایش چشمگیری یافته است. همچنین سرعت کار در محیط این نرم افزار نسبت به نسخه های قبل چندین  برابر شده است.

آموزش نصب و فعال سازی افتر افکت 2021 در آکادمی روح الله

آموزش نصب و فعال سازی افتر افکت 2021 در آکادمی روح الله

ویژگی های فایل نصبی

نسخه 2021 به صورت آفلاین و کرک شده می باشد. اتصال به اینترنت در نصب افتر افکت اهمیتی ندارد فقط کافیست فایل Setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا نمایید. ابتدا فایل را اکسترکت نموده و سپس اقدام به نصب نمایید. آکادمی روح الله در فیلم ویدئویی آموزش کامل نصب افتر افکت را برای شما قرار داده است.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب و کرک winrar

 

میانگین رتبه 4/5 تعداد رای : 8
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    ُسلام
    پسورد فایل Rar چی هست؟

    پاسخ

      سلام ارادت خدمت شما دوست عزیز
      پسورد فایل همانطور که توی آموزش هم گفتم از هر سایتی که دانلود کردن رمز همان سایت را وارد نمایید اگر از سایت سافت 89 دانلود کرده باشید رمز میشه ( soft98.ir )
      موفق پیروز باشید مثل همیشه

      پاسخ