فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

آموزش نصب و کرک winrar

آموزش نصب و کرک winrar در این آموزش رایگان شما یاد خواهید گرفت نصب و فعال سازی نرم افزار winrar

مزایای نرم افزار WinRAR نسبت به سایر فشرده سازها

نرم افزار  WinRAR به عنوان فشرده ساز در اینترنت وجود دارد. این نرم افزارها حجم فایل ها را کم می کنند تا بتوان به راحتی از آن ها استفاده نمود. یکی از این نرم افزارها WinRAR  است. این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد و به کاربران اجازه می دهد از ویژگی های آن استفاده کنند. شرکت RarLabs  این نرم افزار را تولید نموده است و یکی از مزیت های این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها این است که تا 10 درصد بیشتر نسبت به دیگر نرم افزارها فایل ها را فشرده می کند.

آموزش نصب و کرک winrar

توجه

قبل از هر کاری آموزش های زیر را مشاهده فرمایید👇

غير فعال كردن آنتی ویروس ویندوز 10

دانلود نرم افزار winrar

یکی دیگر از عملیاتی که این نرم افزار می تواند انجام دهد شکستن فایل هایی بالاتر 44/1 مگابایت و تبدیل آن به فرم چندین فلاپی درایو می باشد. همچنین می توانید فایل فشرده را به کمک این نرم افزار به یک فایل با پسوند exe تبدیل نمایید. بدین ترتیب حتی در کامپیوترهایی که نرم افزار WinRAR نصب نباشد می توانید آنها را از حالت فشرده خارج نمایید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب فتوشاپ 2022 + فیلم آموزشی

 

آموزش نصب و کرک winrar

آموزش نصب و کرک winrar

مزیت های نرم افزارWinRAR

از مزیت های نرم افزارWinRAR  میتوان به سادگی و سرعت آن اشاره نمود. با استفاده از راست کلیک در ویندوز می توان به راحتی به آن دست یافت. مشاهده محتویاتی که در فایل های فشرده شده وجود دارد بدون خارج کردن آن ها از حالت فشرده وجود دارد. حتی می توان برای فایل هایی که به حالت فشرده در می آیند رمز تعیین نمود. فایل هایی که با این روش فشرده می شوند را می توان به وسیله آنتی ویروس ها اسکن نمود و با این امکان تعمیر فایل های زیپ و RAR امکان پذیر می باشد.

بالاترین حد فشردگی با نرم افزار WinRAR

فایل های فشرده در مصرف اینترنت صرفه جویی می کنند. اکثر فایل هایی که شما از اینترنت دانلود می کنید فشرده هستند و نیاز است از حالت فشرده خارج شوند پس باید روی هر سیستمی  این نرم افزار نصب باشد. در تنظیمات WinRAR  میتوان پوشه های تکراری را حذف نمود و امکان تغییر پوسته برای این برنامه وجود دارد. با استفاده از WinRAR می توان فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل نمود. در سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای فشرده سازی با این برنامه بهتر و با کیفیت بیشتری انجام می گیرد.

کرک winrar

کرک winrar

نرم افزار WinRAR می تواند فایل های مختلفی از جمله UUE، ،TAR، ARJ، CAB، GZ، ISO، JAR، 7z ، و… را از حالت فشرده خارج ساخت. Self-extract بودن یکی از قابلیت های مهم این برنامه می باشد و ذخیره فایل به صورت exe به آسانی انجام می گیرد.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب فتوشاپ 2021 + فیلم آموزشی رایگان

اگر در جستجوی برنامه ای هستید که با بالاترین حد فشردگی به شما کمک کند با آکادمی روح الله همراه باشید تا در این آموزش نحوه ی نصب و کرک این نرم افزار را به شما آموزش دهیم و از این پس به راحتی با راست کلیک کردن در محیط ویندوز هم فایل های خود را فشرده سازی کرده و هم از حالت فشرده خارج نمایید.

این نرم افزار هم برای سیستم های 32 بیتی و هم 64 بیتی کاربرد دارد. این برنامه با ویندوز سازگاری خوبی دارد. در مقایسه با حجم بسیارکمی که این برنامه دارد قابلیت های آن بسیار زیاد است.

کلام آخر در آکادمی روح الله ساده یاد بگیر و حرفه ای عمل کن

میانگین رتبه 4.2/5 تعداد رای : 12
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    Hds

    الان بعد از دانلود winrarچیکار کنیم چرا آموزش نصبش نیست چطوری کرکش کنیم🫠

    پاسخ

      سلام ارادت خدمت شما دوست عزیز
      آموزش کامل نصب و کرک برنامه به صورت کامل توی همین صفحه بالا موجود است می توانید مشاهده فرمایید در صورتی که باز هم نتوانستین نصب یا کرک کنید از همین قسمت بگوید در خدمت هستم
      شاد پیروز باشید مثل همیشه

      پاسخ
        Nbt

        متشکرم از کمکتون، حل شد
        موفق باشید

        پاسخ

          خواهش می‌کنم! اگر سوال یا درخواستی دیگر دارید، خوشحال می‌شوم که کمک کنم. موفق باشید و اگر به کمکی دیگری نیاز داشتید، همیشه در آکادمی روح الله در خدمت شما هستم 👍

          پاسخ
    سید امیر حسین حسینی

    سلام ببخشید برای افیس 3 تا باهم استرک نمی شوند 2 تاش می شود
    چگونه همگی را با هم استرک کنیم

    پاسخ

      سلام ارادت خدمت شما دوست عزیز
      پارت های که دانلودکردنی را بررسی کنید
      شاد باشید

      پاسخ