فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

آموزش نصب کرک دائمی کمتازیا 2020

در آکادمی روح الله با نصب کرک دائمی کمتازیا 2020 در خدمت شما دوستان هستیم. برنامه Camtasia Studio یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که به وسیله آن می توان ویدیوهای آموزشی ساخت. این نرم افزار از صفحه مانیتور شما فیلمبرداری می کند و می تواند همه ی کارهایی که روی سیستم انجام می شود را ضبط نماید.

آموزش نصب کرک دائمی کمتازیا 2020

آموزش نصب کرک دائمی کمتازیا 2020

نصب کمتازیا 2020 به آسانی و در چند دقیقه

نصب کرک دائمی کمتازیا 2020

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید بدون اینکه مهارت بسیار زیادی داشته باشید کلیپ های آموزشی بسازید. همچنین می توانید فیلم هایی را که با استفاده از دوربین فیلمبرداری خود ضبط نموده اید با استفاده از این نرم افزار ویرایش نمایید. در نهایت محصولی را که آماده نموده اید در اینترنت برای همه به اشتراک بگذارید تا در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کمتازیا 2020

کمتازیا 2020

امکانات مهم در نصب کمتازیا 2020 Camtasia Studio 2020

با نصب کمتازیا 2020 می توانید به راحتی تصاویر را ضبط نمایید. حتی کوچکترین حرکات با ماوس شما قابل ضبط می باشد. در کمتازیا شما می توانید صدای خودتان را با کیفیت بالا ضبط نمایید. در واقع کلیک های شما بر روی سیستم نیز با استفاده از این برنامه مشخص خواهد بود. هر گونه افکت و یا صدایی را می توانید  در هنگام نصب به فیلم خود اضافه نمایید. می توانید آزمون های چند گزینه ای را به پروژه خود اضافه نمایید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب و فعال سازی دائمی ویندوز 11

امکان بسیار خوبی که در این برنامه به شما داده شده است این است که می توانید فیلم خود را ویرایش و تدوین نمایید و سپس آن را بارگذاری کنید. حتی با استفاده از کمتازیا می توان صدا را بعدا به کلیپ اضافه نمود. در این برنامه نقاط چشمک زن متنوعی وجود دارد که می توانید برای افزودن تاکید روی یک موضوع آن را به فیلم اضافه کنید.

آموزش نصب کمتازیا 2020

آموزش نصب کمتازیا 2020

توجه

قبل از هر کاری آموزش های زیر را مشاهده فرمایید👇

غير فعال كردن آنتی ویروس ویندوز 10

آموزش نصب و کرک winrar

دانلود نرم افزار از لینک زیر👇

برای دانلود کلیک نمایید

آموزش نصب کرک کمتازیا 2021

نصب کمتازیا 2020

برای نصب این برنامه ابتدا آن را دانلود نموده و سپس اینترنت خود را قطع نمایید. فایل Setup.exe را اجرا نموده و روی گزینه Option کلیک نمایید. بهتر است تیک گزینه Start Camtasia 2020 after install را بردارید تا نرم افزار بعد از نصب اجرا نشود. نصب را به طور کامل انجام دهید.

کرک دائمی کمتازیا

نصب نرم افزار کمتازیا برای ویندوز

نصب نرم افزار کمتازیا برای ویندوز

به خاطر هزینه بالای برخی نرم افزار ها در ایران و اینکه با نصب معمولی بعضی نرم افزار ها تمامی آپشن های آن فعال نمی باشد باید از فعال سازی یا کرک استفاده نماییم. فعال ساز ها فایل های اجرایی هستند که قفل نرم افزار را می شکنند و ما می توانیم به راحتی از همه ی آپشن های نرم افزار استفاده کنیم. ای فایل ها توسط هکر ها طراحی و ساخته شده اند.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب و کرک winrar

برای کرک دائمی کمتازیا فایل هایی که در پوشه Crack موجود است را در مسیر C:\Program Files\TechSmith\Camtasia 2020  کپی نمایید تا جایگزین فایل های قبلی گردد. حال به همان مسیر رفته و روی CamRecorder.exe راست کلیک نمایید و با کلیک کردن بر روی گزینه Properties کلیک نمایید و کمتازیا را اجرا کنید. سپس تیک گزینه Prompt Before Update Check را برداشته و روی گزینه NO  کلیک نمایید. برای اینکه کرک شما غیر فعال نشود فایل اجرایی را در فایروال آنتی ویروس سیستم خود یا در ویندوز قرار دهید.

توی آموزش بعدی آموزش نصب کرک کمتازیا 2021 آموزش دادم می توانید از اینجا تمامی آموزش های کاربردی را مشاهده فرمایید

 

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای : 6
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.