فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

فعال سازی کامنت در تلگرام

یکی از قابلیت های جدید تلگرام اضافه کردن کامنت در تلگرام می باشد که در این بخش از آکادمی روح الله با آموزش آن در خدمت شما هستیم. با این روش هر پست که در کانال تلگرام منتشر میشود قابلیت کامنت گذاشتن توسط افراد را دارا خواهد بود.

اضافه کردن کامنت در کانال تلگرام چگونه انجام می شود؟

افراد با این روش می توانند نظر خود را نسبت به عکس، متن و یا فیلمی که در کانال منتشر شده است بیان نمایند. البته باید در نظر داشت که برای انجام این کار باید تلگرام کاربران به آخرین نسخه بروزرسانی شده باشد. تلگرام هر روز امکانات جدیدی را برای بهره مندی از رضایت حداکثری کاربران به اپلیکیشن خود اضافه می نماید.

کامنت در تلگرام

کامنت در تلگرام

توجه

دانلود آخرین نسخه تلگرام از سایت مرسی Telegram 👇

دانلود آخرین نسخه تلگرم

پیشنهاد آکادمی روح الله برای شما آموزش زیر 👇

نصب تلگرام روی گوشی و کامپیوتر

ساخت کانال تلگرام

 

قابلیت های جدید تلگرام

یکی دیگر از قابلیت هایی که به تازگی در این اپلیکیشن اضافه شده است امکان گذاشتن استوری می باشد. این امکان شبیه قابلیت استوری در اینستاگرام می باشد. در بخش استوری امکان گذاشتن فیلم و یا عکس وجود دارد.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب فتوشاپ 2020

اضافه کردن کامنت در کانال تلگرام قبلا هم با استفاده از ربات وجود داشت اما در نسخه های جدید این قابلیت خود به خود وجود دارد. وقتی که برای یک پست در کانال کامنت قرار می دهیم کامنت های ما و دیگران به ترتیب زیر این پست قرار می گیرد.

کامنت در تلگرام چیست

کامنت در تلگرام چیست

نحوه گذاشتن کامنت در تلگرام

کامنت در تلگرام

با زدن روی قسمت Comments هر پست می توان تعداد کامنت ها و کسانی که زیر آن پست کامنت گذاشته اند را مشاهده نمود. همچنین دیدن کامنت دیگران برای شما امکان پذیر می باشد. در کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه هایی که کانال تلگرام دارند این امکان بسیار مفید خواهد بود و افراد می توانند نظر خود را راجع به محصول در قسمت کامنت بیان نمایند.

بیان نظرات در زیر پست ها به صورت استیکر و متن و عکس امکان پذیر می باشد. اضافه کردن کامنت در کانال تلگرام برای کاربران بسیار جذاب می باشد. این قابلیت از نسخه 7.1 به بعد در این اپلیکیشن اضافه شده است. برای اضافه کردن کامنت در کانال تلگرام لازم است یک کانال داشته باشید و یک گروه را به آن متصل نمایید.

فعال سازی کامنت در کانال تلگرام

فعال سازی کامنت در کانال تلگرام

مراحل اضافه کردن کامنت در کانال تلگرام

کانال تلگرام باید توسط خودتان ایجاد شده باشد. کانال خود را انتخاب نمایید و به بخش مدیریت آن وارد شوید. یک آیکون برای ویرایش کانال وجود دارد که باید روی آن کلیک نمایید. در این بخش برای اینکه یک گروه را به کانال خود وصل نمایید روی گزینه ی discussion ضربه بزنید. گزینه ای تحت عنوان Create a New Group وجود دارد که باید برای ایجاد یک گروه جدید از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر گروهی از قبل ایجاد کرده باشید و وجود داشته باشد در این قسمت می توانید همان گروه را به این کانال متصل نمایید.

نحوه فعال کردن کامنت تلگرام

نحوه فعال کردن کامنت تلگرام

در این بخش یک عکس و یک نام برای گروه خود انتخاب نمایید. حالا روی گزینه ی تیک ضربه بزنید تا اتصال انجام گیرد. حال که اتصال گروه به کانال انجام گرفت با اضافه نمودن هر پست به کانال تلگرام دکمه ای با عنوان Leave a comment در زیر آن نمایش داده می شود. در ویدیوی آموزشی آکادمی روح الله نحوه انجام این کار به طور کامل به شما آموزش داده شده است.

فعال سازی کامنت در تلگرام

فعال سازی کامنت در تلگرام

 

میانگین رتبه 4.3/5 تعداد رای : 6
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    علیرضا

    ممنون که اطلاعات خوب و کاربردی رو گذاشتید

    پاسخ

      سلام ارادت خدمت شما دوست عزیز خوشحال هستم برای شما هم مفید بوده ممنون بابت ارسال نتیجه کار شاد پیروز باشید مثل همیشه

      پاسخ