فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

ساخت ایمیل یاهو همراه با فیلم آموزشی

امروز با شما هستم با یک آموزش کاربردی دیگه در آکادمی روح لله ساخت ایمیل یاهو همراه با فیلم آموزشی.
در آموزش قبلی برای شما ساخت جیمیل همراه با فیلم آموزشی داده بودیم و توی این آموزش برای شما ساخت ایمیل یاهو yahoo را برای شما آموزش میدهیم.
شما با دیدن این آموزش رایگان می توانید برای خود تان ایمیل رایگان بسازید پس با من همراه باشید.👇

یک توضیح کوتاه در مورد یاهو

آموزش ساخت ایمیل

آموزش ساخت ایمیل

یاهو! میل (که در انگلیسی گاهی به اختصار Y! Mail هم گفته می‌شود) سرویسی رایگان برای پست الکترونیکی است که توسط شرکت یاهو فراهم شده‌است. این سرویس در سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و هم‌اکنون و تا سال ۲۰۰۹، به بیش از ۲۸۰ میلیون کاربر خدمات‌رسانی می‌کند. در حال حاضر یاهو میل با اختلاف اندکی نسبت به سرویس رقیب خود، ویندوز لایو هات‌میل، گسترده‌ترین سرویس ارائه‌دهندهٔ خدمات پست الکترونیکی مبتنی بر وب می‌باشد.

در حال حاضر، یاهو دو نسخهٔ متفاوت از یاهو میل ارائه می‌کند؛ نوعی مشابه آوتلوک مبتنی بر آژاکس که توسط گروه زیمبرا وابسته به یاهو، در سال ۲۰۰۷ معرفی شد، و نوعی دیگر که همان شکل کلاسیک و سنتی یاهو میل است که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ به عنوان نوع اصلی مطرح بود. در اوایل سال ۲۰۰۸، یاهو شروع به در اختیار قرار دادن سرویس صندوق پستی با ظرفیت نامحدود کرد، سرویس جدیدی که حتی برای کاربرانی که بدون پرداخت هزینه از یاهو میل استفاده می‌کردند فراهم بود و تلاشی برای حفظ بازار تبلیغاتی در میان سرویس‌های ارائه‌دهندهٔ رایگان پست الکترونیکی محسوب می‌شد.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب و کرک winrar

در ۲۷ ژوئن ۲۰۰۷، یاهو مسنجر، دیگر سرویس شرکت یاهو، در یاهو میل بتا قرار داده شد. این بدین معناست که سرویس چت و پست الکترونیکی هر دو در یک مکان فراهم آورده شده، به طوری‌که این امکان به کاربر داده می‌شود که در فضای یاهو میل، به دوستان خود که آنلاین هستند متصل شود، و امکان تغییر وضعیت بین پست الکترونیکی و چت بدون نیاز به دانلود یا نصب برنامه‌ای خاص فراهم شود. این قابلیت جدید هم‌اکنون در سرویس یاهو میل کلاسیک نیز موجود است. ویکی‌پدیا

آموزش ساخت ایمیل یاهو

آموزش ساخت ایمیل یاهو

آموزش ساخت ایمیل یاهو

به طور کلی برای انجام کارهای روزانه

در اینترنت ساخت ایمیل ضروری می باشد. در این بخش از آکادمی روح الله به آموزش ساخت ایمیل یاهو می پردازیم.سرویس دهنده یاهو در سال 1997 راه اندازی شد و شروع به سرویس دهی نمود. ایمیل یاهو تاکنون سه نسخه داشته است.

امروزه برای اطلاع از حال آشنایان و دوستانی که در مسافت دوری از ما قرار دارند داشتن ایمیل لازم است. با استفاده از ایمیل می توانیم بدون صرف هزینه از حال یکدیگر باخبر شده و حتی عکس و فیلم و فایل های متنی خود را به اشتراک بگذاریم. همچنین برای ارتباط با مشتریان می توانیم از ایمیل استفاده نماییم.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش حذف آفیس بصورت کامل همراه فیلم آموزشی

برای ارسال ایمیل برنامه های متفاوتی وجود دارد. یکی از این برنامه ها جیمیل و دیگری یاهو می باشد. آموزش ساخت جیمیل نیز در همین سایت برای شما قرار داده شده است. برای ارسال ایمیل باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

آموزش ساخت ایمیل yahoo

آموزش ساخت ایمیل yahoo

مراحل آموزش ساخت ایمیل yahoo

ابتدا باید وارد سایت yahoo  شوید و سپس روی گزینه ی Create account کلیک نمایید. پنجره ای برای شما باز می شو که باید نام و مشخصات خود را در آن وارد نمایید. توجه داشته باشید که همه ی کادر های خالی باید پر شود. مثلا آدرس ایمیلی که مورد نظرتان است را وارد میکنید و یاهو بررسی می کند که آیا این آدرس را قبل از شما کسی انتخاب نموده است یاخیر. همچنین تاریخ تولد، جنسیت، شماره تلفن و … را شخص می نمایید.

بعد از وارد نمودن شماره تماس کدی از طریق پیامک برای شما ارسال می گردد که باید در این قسمت وارد نمایید. برای تایید کردن این بخش روی Verify کلیکایت ایجاد می شود نمایید. بدین ترتیب ایمیل شما ساخته می شود و با زدن گزینه ی Continue شما به صفحه اصلی یاهو هدایت می شوید و از بخش mail میتوانید وارد حساب خود شوید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
حذف کامل نرم افزار و برنامه در ویندوز 10

پسوند ایمیلی که برای شما در این سایت ایجاد می شود yahoo.com @ می باشد. یاهو حدود یک ترابایت فضا برای ذخیره سازی فایل ها در اختیار شما قرار می دهد. این فضا برای میلیون ها پیامی که ارسال و دریافت می کنید کافی است. با ساخت ایمیل یاهو می توانید از خدمات دیگری از جمله تقویم یاهو استفاده نمایید.

یاهو برای کاربرانی که می خواهند از موبایلشان برای ساخت ایمیل یاهو استفاده نمایند نیز چاره ای اندیشیده. با استفاده از یک اپلیکیشن می توانید ایمیل های خود را بر روی تلفن هایی با سیستم عامل اندروید iOS نیز بررسی نمایید.

روش ساخت ایمیل یاهو yahoo

روش ساخت ایمیل یاهو yahoo

قابلیت های یاهو

با استفاده از سرویس یاهو دسترسی به اخبار مهم جهان وجود دارد. همچنین دفترچه یادداشت و امکان بازی نیز در این سرویس برای شما فراهم می باشد. این نوع ایمیل با هر نوع سیستمی همگام سازی می گردد. شما می توانید از حساب یاهو خود برای مدیریت دیگر حساب های ایمیل بهره ببرید.

قسمت های مختلف در ایمیل یاهو

Inbox صندوق ورودی پیام می باشد و همه ی پیام هایی که برای شما ارسال می گردد در اینجا قرار دارد. در قسمت Draft ایمیل های پیش نویس قرار می گیرند. Sent صندوق پیام های ارسال شده است. پیام ها تبلیغاتی و هرزنامه ها در Spam قرار می گیرند. اگر پیامی حذف شود به Deleted Item میرود.

ساخت ایمیل یاهو

ساخت ایمیل یاهو

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای : 4
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.