فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

آموزش نصب و دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر

آموزش نصب و دانلود گوگل کروم  آن آکادمی روح الله این بار با آموزش و نصب گوگل کروم بر روی کامپیوتر در خدمت شماست. ابتدا باید دانلود گوگل کروم را به طور کامل انجام داده و سپس اقدام به نصب آن نمایید.

گوگل کروم مرورگری است که توسط گوگل گسترش یافته است. کروم یک نرم افزار رایگان است . همچنین این نرم افزار بسیار امن و با ثبات می باشد. گوگل  کروم از زبان فارسی و بسیاری از زبان های دیگر پشتیبانی می کند. با استفاده از گوگل کروم می توان بسیاری از صفحات را نشانه گذاری کرد و بعدا به راحتی آن ها را پیدا نمود.

آموزش نصب Google Chrome

آموزش نصب Google Chrome

آموزش نصب و دانلود گوگل کروم

گوگل کروم بر روی گوشی موبایل نیز قابل نصب می باشد و می توان از آن استفاده نمود. هنگامی که عبارتی را جستجو می کنید قابلیت پیشنهاد دادن کلمات مشابه را دارد. می توان آن را به حساب جیمیل متصل نمود و اطلاعات از دست رفته آن را بازیابی نمود.

آموزش نصب و دانلود گوگل کروم

آموزش نصب و دانلود گوگل کروم

 

دانلود گوگل کروم از لینک زیر

برای دانلود کلیک نمایید

پیشنهاد آکادمی روح الله برای شما دوست عزیز👇

بهترین آموزش های کاربری را می توانید از اینجا دریافت نمایید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
نصب اینستاگرام + ساخت اکانت

آموزش های کاربردی

 

 

قابلیت های گوگل کروم

صفحات وبی که قبلا توسط Google Chrome بازدید نموده اید را می توانید به سرعت بازبینی نمایید. با استفاده از ویژگی تکمیل خودکار در گوگل کروم می توان فرم ها را با سرعت بیشتری تکمیل نمود. می توانید در همه دستگاه ها مروری به صورت ناشناس داشته باشید و سابقه ای از خودتان به جا نگذارید.

دانلود گوگل کروم باعث می شود بتوانید آن را با همه دستگاهها همگام سازی نمایید. از این طریق می توانید  اطلاعات خود را در همه ی دستگاه هایتان داشته باشید. با استفاده از این برنامه می توانید به سایت های خبری دلخواه تان به راحتی دسترسی داشته باشید.

محتواهای بارگیری شده توسط گوگل کروم را می توانید در حالت آفلاین هم مشاهده نمایید. در Google Chrome می توان با استفاده از صدا به محتواهای دلخواه دسترسی پیدا کرد و به راحتی آن ها را جستجو نمود. با استفاده از امکان حالت ساده می توان در مصرف اینترنت صرفه جویی نمود.محبوبیت گوگل کروم به دلیل امکانات زیادی است که در اختیار کاربران قرار می دهد.

آموزش نصب مرورگر کروم

آموزش نصب مرورگر کروم

مراحل دانلود گوگل کروم

آموزش نصب و دانلود گوگل کروم

برای دانلود گوگل کروم مرورگر خود را باز نموده و در آن عبارت Google Chrome را تایپ نمایید و Google’s Google Chrome  را انتخاب نمایید. با این روش به سایت گوگل کروم وارد می شوید. گزینه ی Download Chrome را کلیک نمایید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش حل مشکل نصب ویندوز 11

در ادامه یک پنجره برای شما باز می شود که توافقنامه مرورگر می باشد. برای شروع دانلود روی Accept and Install کلیک نمایید تا نصب آغاز گردد. هنگامی که نصب برنامه تمام شد با پیغام Thank you for installing Chrome مواجه می شوید.

با این روش نصب گوگل کروم با موفقیت انجام می شود و می توان به راحتی از ویژگی های آن استفاده نمود. گوگل کروم طراحی زیبایی دارد. از پسوردها و رمزهای عبور شما به خوبی محافظت می کند. از تمام نسخه های ویندوز پشتیبانی می کند.گوگل کروم همچنین قابلیت Tabbed Browsing دارد یعنی می توان همه ی صفحات را در یک صفحه باز نمود. می توان با استفاده از گوگل کروم هر صفحه را به زبان های مختلف ترجمه نمود و شما را از خطرات احتمالی Spyware ها محافظت می نماید. صفحات تبلیغاتی بی مورد را برای شما باز نمی کند. گوگل کروم سرعت بالایی در بارگذاری صفحات وب دارد.

آموزش نصب گوگل کروم برای ویندوز 10

آموزش نصب گوگل کروم برای ویندوز 10

در آخر هر سوالی بود از قسمت نظرات پایین همین صفحه سوال نمایید در کمترین زمان پاسخ خواهید داد.

 

میانگین رتبه 4.3/5 تعداد رای : 12
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    sajad

    خیلی خوبه این سایت بهترین سایته

    پاسخ

      سلام ارادت خدمت شما دوست عزیز
      خوشحال هستم که برای شما هم مفید بود بابت ارسال نظر مثبت تون هم ممنون
      موفق پیروز باشید مثل همیشه

      پاسخ
    حسن

    سلام وقت بخیر…
    گوگل کروم روی سیستم من نصب نمیشه…
    تمام آنتی ویروس هارو هم بستم…
    ولی فایده ای نداره به نظر شما مشکل از کجاست؟
    ویندوز 10 هستش

    پاسخ

      ارادت خدمت شما دوست عزیز
      دلیلی زیادی دارد برای نصب نشدن گوگل کروم
      دلیل اصلی که آنتی ویروس بود شما گفتین که غیر فعال است

      دلیل بعدی می توانید از تاریخ سیستم شما باشید نگاهی به تاریخ و زمان سیستم بیندازید. آیا سیستم شما تاریخ و زمان را بدرستی نشان می‌دهد؟ اگر متوجه شدید که تاریخ یا زمان سیستم اشتباه است، باید بلافاصله آن را تصحیح کنید. برای این کار، در نوار وظیفه بر روی ساعت کلیک راست کرده و Adjust date / time را انتخاب کنید.
      باز هم اگر حل نشد خطای که در مراحل نصب برای تون میدهید را برایم ارسال کنید تا بتوانم بهتر راهنمایی تون کنم
      موفق باشید

      پاسخ
    حسین

    عالی

    پاسخ