فروشگاه
انبارداری پیشرفته تحت اکسل

آموزش نصب فتوشاپ 2021 + فیلم آموزشی رایگان

آموزش نصب فتوشاپ 2021 در آکادمی روح الله بصورت فیلم آموزشی رایگان

Adobe Photoshop

یک توضیح کوتاه

نرم افزاری گرافیکی جهت ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ نوزدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌ سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.) اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از Adobe Photoshop به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB، LIB، CMYK، سیاه و سفید و غیره.

توجه

برای دانلود آخرین نسخه فتوشاپ 2021 از لینک زیر اقدام نمایید👇

دانلود فتوشاپ 2021

آموزش نصب فتوشاپ 2020

پیش نیاز های این آموزش 👇

غير فعال كردن آنتی ویروس ویندوز 10

آموزش نصب و کرک winrar

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب انی دسک AnyDesk + فیلم آموزشی

پیشنهاد میکنم آموزش های زیر را هم مشاهده فرمایید 👇

آموزش نصب فتوشاپ 2020

آموزش نصب فتوشاپ 2022

 

آموزش نصب فتوشاپ 2021

آکادمی روح الله در این قسمت آموزش نصب فتوشاپ را برای شما آماده نموده است. ابتدا به قابلیت های مهم فتوشاپ 2021 می پردازیم و سپس مراحل نصب آن را آغاز می کنیم.

فتوشاپ 2021 که در سال جاری توسط شرکت ادوبی رونمایی و گسترش یافت ویژگی های زیادی دارد. از ابزارهای روزمره تا پیچیده در این ورژن از فتوشاپ وجود دارد. حتی اگر شما مهارت زیادی در کار با فتوشاپ نداشته باشید این نسخه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در این نسخه فیلترهای گسترده ای وجود دارد که می توانید از ان ها استفاده نمایید. این فیلتر ها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی  یعنی Adobe Sensei طراحی و اجرا شده اند.

آموزش نصب فتوشاپ 2021

آموزش نصب فتوشاپ 2021

ویژگی های فتوشاپ 2021

Skin Smoothing و Style Transfer از جمله فیلتر های عصبی هستند که در این نسخه از آنها رونمایی شده است. فیلتر Skin Smoothing یا همان هموارساز پوست کمک می کند در سریع ترین زمان لکه های صورت را پاک نمایید و نتایج حیرت انگیز آن را ببینید.

Style Transfer که همان فیلتر انتقال نامیده می شود به شما این امکان را می دهد که سبک های گرافیکی مختلف را انتخاب نموده و آن را به تصویر خود منتقل کنید. در بخش Options سبک مورد نظرتان را انتخاب می نمایید. به طور کلی با استفاده از دکمه Beta Filters می توانید انواع فیلتر هایی را که شرکت در این نسخه قرار داده امتحان کرده و بنا به سلیقه و نیاز خود از آن ها استفاده نمایید.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
نصب تلگرام روی گوشی و کامپیوتر + فیلم آموزشی

همچنین ابزاری برای بزرگ کردن تصاویر در این نسخه وجود دارد. در این ورژن از نرم افزار ابزاری وجود دارد که با استفاده از آن می توانید در یک عکس آسمان را جدا کرده و آن را با طرح دیگری جایگزین نمایید. به ابزار Shapes نیز قابلیت های جدیدی اضافه شده است که می توانید با استفاده از آن چند ضلعی ها ار ایجاد کنید یا گوشه تصاویر را گرد کنید.

نصب فتوشاپ 2021

نصب فتوشاپ 2021

پیش نیازهای نصب فتوشاپ 2021

نصب این نرم افزار مراحل خاص خود را دارد و شما باید adobe creative cloud را روی سیستم خود داشته باشید. برای نصب این ورژن احتیاج ب یک سیستم قدرتمند از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دارید. روی سیستم های قدیمی نمی توان این ورژن را نصب نمود. برای استفاده از فیلترهایی که در این مجموعه معرفی شده اند به دلیل تحریم ها نیاز به یک فیلتر شکن خوب و قدرتمند دارید. ممکن است احتیاج داشته باشید تا چند بار این کار را انجام دهید تا موفق به نصب فتوشاپ 2021 شوید. ما در این قسمت ویدئوی آموزش نصب فتوشاپ 2021 را برای شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید آن را نصب نمایید.

ابتدا مشخصات سیستم خود را با استفاده از دکمه های x+win چک نمایید و با پیش نیازهای سخت افزاری این ورژن مطابقت دهید تا حین کار با مشکلی مواجه نشوید. همچنینی نسخه Adobe Creative Cloud در سیستم شما باید بالاتر از 3/5 باشد.

پیش نهاد آکادمی روح الله برای شما :
آموزش نصب آفیس 2019 به همراه روش فعال سازی

این نسخه از نرم افزار فتوشاپ از هوش مصنوعی استفاده می کند و با استفاده از آن می توانید به راحتی تصاویر خود را ویرایش کرده و تغییراتی را در آن ها ایجاد نمایید. آموزش نصب فتوشاپ 2021 با استفاده از نسخه کرک شده می باشد و نیازی به فعال سازی پس از نصب نخواهد داشت.

نصب Adobe Photoshop در آکادمی روح الله

نصب Adobe Photoshop در آکادمی روح الله

ویژگی های جدید فتوشاپ 2021

  • فیلترهای عصبی
  • تعویض آسمان
  • اصلاح مو
  • پیشرفت های Camera Raw
  • شکل های بهتر
  • بهترین از بقیه
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای : 5
اکسل را حرفه ای یاد بگیر
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

نظر یا سوال شما در این مورد چیست؟

سلام دوست عزیز خوشحال میشوم نظر شما را در مورد این مقاله بدانم 👇

    هیچ دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.